• BEZORGEN OF OPHALEN

    Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
    Van Straaten Post levert in Nederland de bestellingen. Bestellingen worden binnen 5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bij je thuisbezorgd.

    Kan ik een ander afleveradres opgeven?
    Ja, je kunt zowel een factuur- als afleveradres invullen als je dat wilt.

    Kan in mijn bestelling ook ophalen?
    Het is helaas niet mogelijk om artikelen in de webshop te bestellen en zelf op te halen in MijnVitesse (GelreDome).

  • RUILEN & RETOURNEREN

    Kan ik een product ruilen?
    Ja, je kunt in principe elk product ruilen. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over een aankoop. Je hebt 14 dagen retourrecht vanaf het moment dat je jouw levering ontvangen hebt. Natuurlijk is ook mogelijk de artikelen te ruilen voor een ander artikel, hiervoor dien je een nieuwe order te plaatsen via de website.

    Wil jij een product retour sturen gebruik dan het retourformulier. Als wij het product in de originele staat hebben ontvangen met bijgevoegd het retourformulier zullen wij de retouraanvraag verwerken.

    Klik hier om het retourformulier te downloaden

    Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product ongebruikt of -gedragen zijn en dienen originele verpakkingsmiddelen nog intact te zijn. Nieuw en ongebruikt betekent dat er geen vlekken op het artikel zitten, dat het artikel geen parfum- of rookgeur heeft en dat de labels en etiketten geen tekenen van gebruik vertonen. Tevens dienen prijskaartjes en andere aan het product bevestigde kaartjes nog aan het product bevestigd te zijn. Items die zijn beschadigd door het dragen of passen kunnen niet geretourneerd worden. Alle teruggestuurde items worden geïnspecteerd bij binnenkomst.

    Binnen hoeveel dagen kan ik ruilen?
    Alle goederen die zijn gekocht in de webshop van Vitesse kunnen worden teruggestuurd. Dit dient binnen 14 werkdagen na ontvangst van de levering te worden gedaan.

    Moet ik betalen voor een retourzending?
    De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.

    Binnen hoeveel dagen vind terugstorting plaats?
    In de regel maken wij je geld binnen 5 werkdagen nadat wij de geretourneerde product(en) hebben ontvangen en goedgekeurd over naar je bank- of creditcardrekening, afhankelijk van hoe je de bestelling hebt betaald. Bij een creditcardmaatschappij duurt dit over het algemeen langer.

  • VEELGESTELDE VRAGEN

    Wellicht heb je dezelfde vraag als veel van onze fans. Daarom zijn de veelgestelde vragen en antwoorden voor je op een rij gezet.

    Hoe kan ik een product bestellen?
    Wanneer je een product hebt uitgezocht kies je, indien van toepassing, de gewenste maat en het aantal. Vervolgens leg je het product met één muisklik in je winkelmandje. Als je klaar bent met winkelen, klik je op het winkelmandje rechts bovenin het scherm. Door vervolgens te klikken op 'Bestellen' kom je in het betalingsmenu.

    Als je een product gaat bestellen in de webshop wordt er gevraagd of je een account wilt aanmaken. Je kunt er hier voor kiezen om direct een account aan te maken. Maar het is ook mogelijk om zonder een account bestellingen te plaatsen in de webshop.

    Na het inloggen of invullen van je gegevens klik je op "Afrekenen". Je komt op de pagina waar je de betaling kan voldoen. Er zijn verschillende betaalmethodes. Selecteer een van deze methodes en voer je gegevens in. Klik op de "Bestelling bevestigen" button en je bestelling is afgerond. Via de e-mail ontvang je een orderbevestiging.

    Hoe weet ik of de bestelling is gelukt?
    Je bestelling wordt na de betaling automatisch per e-mail bevestigd.

    Mijn maat staat er niet tussen, zijn er ook andere maten beschikbaar?
    Alle beschikbare maten worden getoond. Staat jouw maat er niet tussen dan is deze helaas niet (meer) beschikbaar.

    Welke betaalmogelijkheden heeft Vitesse.nl?
    Vitesse.nl biedt verschillende betalingsmogelijkheden:
    iDeal
    Creditcard

    Is betalen in de webshop veilig?
    Vitesse.nl gaat zeer zorgvuldig met je gegevens om. Om jouw gegevens te beschermen worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Voor de beschikbare betaalmethoden maakt Vitesse.nl gebruik van een gespecialiseerd internetbetaalsysteem. Dit systeem is voorzien van alle benodigde beveiligingen om betalen bij Vitesse.nl uiterst betrouwbaar te maken.

    Vitesse maakt gebruik van betaalprovider Buckaroo. Vandaar dat op je bankafschrift Buckaroo wordt vermeld.

    Ik heb afgelopen week een bestelling gedaan op Vitesse.nl en deze nog niet ontvangen?
    Bestellingen worden binnen 5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bij je thuisbezorgd.

    Ik heb afgelopen week een bestelling gedaan op Vitesse.nl en deze nog niet ontvangen?
    Bestellingen worden binnen 5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bij je thuisbezorgd.

    Ik heb een product retour gestuurd en daarbij aangegeven dat ik mijn geld retour wil. Wanneer kan ik dit verwachten?
    Na ontvangst van je retourzending wordt de retourbetaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Het bedrag wordt teruggestort op het rekeningnummer wat is ingevuld op het retourformulier.

    Heb je een vraag of klacht over een product en/of de service van onze webshop waarop je het antwoord niet hebt kunnen vinden? Dan kunt u contact opnemen met Vitesse Fanservice.

    Contactgegevens Vitesse Fanservice:
    Vitesse Fanservice
    T 026 - 880 7337
    E bestelling@vitesse.nl
    Reguliere openingstijden MijnVitesse (GelreDome):
    Maandag 12.00 - 18.00 uur
    Dinsdag 10.00 - 18.00 uur
    Woensdag 10.00 - 18.00 uur
    Donderdag 10.00 - 18.00 uur
    Vrijdag 10.00 - 18.00 uur
    Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
    Zondag | gesloten