Wat dien je mee te nemen i.v.m. Corona:

Wij mogen jou verwelkomen in het stadion zonder mondkapje en zonder 1,5 meter afstand! Om GelreDome in te komen is het van belang dat jij een aantal dingen meeneemt. Zorg ervoor dat jij bij het betreden van het stadion de volgende dingen bij de hand hebt (meer informatie zie Wedstrijdbezoek):

  • een geldig Coronabewijs (via de CoronaCheck-app of de geprinte versie)
  • een geldig identiteitsbewijs
  • jouw toegangskaart

Nadrukkelijk willen wij je verzoeken ruim op tijd naar het stadion te komen. Het controleren van de toegangsbewijzen neemt meer tijd in beslag. Kom op tijd zodat je voor aanvang van de wedstrijd binnen bent. 

Wanneer wordt mijn (seizoenkaart)plek vrijgegeven?

Indien een seizoenkaarthouder zijn/haar plek niet heeft teruggekocht voor 16 september, zal deze stoel(en) vanaf dan worden vrijgegeven.

Klopt het dat ik één e-ticket heb binnen gekregen?

Jouw e-ticket dien je te gebruiken voor alle 3 de thuiswedstrijden in Gelredome, tijdens de Conference League. Goed bewaren dus!

Zijn uitsupporters welkom tijdens de wedstrijden? / Are away supporters welcome during the matches?

Supporters uit het buitenland zijn niet welkom tijdens de thuiswedstrijden en zullen dan ook niet in het stadion worden toegelaten. Alleen supporters uit Nederland zijn welkom in ons stadion.

Away supporters from other countries are not not welcome during the home matches and will therefore not be allowed in the stadium. Only supporters from the Netherlands are welcome in our stadium.

Geen stadion verkoop tijdens wedstrijddagen

Waar kan ik een passe-partouts bestellen?

Passe-partouts kan je online te bestellen. Klik op tickets en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord van jouw Vitesse-account.

Ik heb nog geen Vitesse-account, wat moet ik doen?

Je kunt hier een Vitesse-account aanmaken. Na het aanmaken van je account kun jij door middel van het selecteren van jouw account; doorgaan als nieuwe fan. Na het koppelen kan jij een passe-partout aanschaffen.

Het lukt mij niet om in te loggen en een ticket te bestellen, wat moet ik doen?

Voor vragen over het bestellen van passe-partouts kun je mailen naar fanservice@vitesse.nl of een WhatsApp-bericht sturen naar 06 82 45 42 76.

Hoeveel tickets kan ik bestellen?

Er zijn geen restricties aan de hoeveelheid passe-partouts er per persoon aangeschaft kunnen worden.

Kan ik meerdere tickets tegelijk bestellen?

Je kunt alleen passe-partouts bestellen voor andere supporters als deze bij jou in de groep zitten in jouw Vitesse-account. Selecteer het aantal passe-partouts en ken aan elk ticket een andere eigenaar toe in het bestelproces.

Hoe kan ik mijn vrienden in mijn groep zetten, zodat ik voor hen kan bestellen?

Ga naar jouw account, log in, ga naar tickets en accounts, vervolgens naar de gele button ‘ticketing’ en klik dan bovenin de balk op 'familie en vrienden'. Op deze pagina kun je familie en vrienden toevoegen aan jouw account.

Ik heb geen seizoenkaart of fankaart, kan ik ook een passe-partout kopen?

Het is mogelijk om ook zonder seizoenkaart een passe-partouts aan te schaffen. Je dient hiervoor wel een account aan te maken via https://login.vitesse.nl/Auth/Register

Ik wil ruilen of verplaatsen, is dat mogelijk?

Na het bestellen van een passe-partouts, is het helaas niet meer mogelijk om van plek te veranderen.

Ik heb een rolstoel of ben mindervalide, hoe kan ik een passe-partout bestellen?

Ben je rolstoel gebonden of mindervalide? Stuur dan een bericht met jouw verzoek naar Vitesse Fanservice, fanservice@vitesse.nl, voor het bestellen van een passe-partout.

Kan ik met mijn seizoenparkeerkaart parkeren op GelreDome?

Tijdens de wedstrijden van de Conference League, geldt jouw seizoenparkeerkaart niet! Je kan hiervoor dan ook een parkeerplek passe-partout aanschaffen voor €30.

Rijden er pendelbussen tussen Arnhem centraal en GelreDome?

Als seizoenkaarthouder kan je vanaf tweeënhalf uur voor de wedstrijd op vertoon van je seizoenkaart gratis gebruikmaken van de speciale pendelbussen tussen Centraal Station Arnhem en GelreDome. Er worden weer extra pendelbussen door Breng/Connexxion ingezet vanaf het centraal station van Arnhem en ook de overige lijnbussen in de regio (lijn 627, 643, 660 en 662) rijden weer.

Let op: in de bus is, conform de richtlijnen van de overheid, het dragen van een mondkapje verplicht. Wegens verwachte drukte adviseren wij jou om ruim op tijd te komen.

Ik heb een seizoenkaart op naam van een bedrijf, hoe bestel ik passe-partouts?

Je hebt een persoonlijk account nodig waar jouw bedrijf aan gekoppeld is. Je kunt dan in het bestelproces een andere eigenaar (jouw bedrijf) toekennen aan het ticket. Lukt dit niet, stuur dan een bericht naar Vitesse Fanservice via fanservice@vitesse.nl onder vermelding van jouw naam, geboortedatum, naam bedrijf, voorkeur tribune en aantal gewenste passe-partouts.