Ik ben seizoenkaarthouder, waarom moet ik nu een ticket kopen?
Seizoenkaarthouders hebben een aantal thuiswedstrijden moeten missen vanwege de maatregelen. Tegen het eind van dit seizoen worden zij geïnformeerd over de waarde en diverse opties met betrekking tot terugbetaling van gemiste wedstrijden in de Eredivisie en de Europese thuiswedstrijd tegen NŠ Mura. 

Kan ik met mijn seizoenparkeerkaart parkeren op GelreDome?
Tijdens de wedstrijden van de UEFA Europa Conference League, geldt jouw seizoenparkeerkaart niet! Je dient een online ticket te kopen of bij het oprijden van het GelreDome terrein.

Ik heb geen e-ticket ontvangen na aankoop van mijn ticket(s), hoe kan dit?
Dat is vervelend! Soms belanden onze mails in de spambox, kijk hier voor de zekerheid even in. Als het e-ticket hier niet inzit, kun je via de volgende link na het inloggen in je account je e-ticket downloaden: https://tickets.vitesse.nl/nl/account/future.

Zijn uitsupporters welkom tijdens de wedstrijden? / Are away supporters welcome during the matches?
Dit is nog onduidelijk.
This is unclear yet.

Ik heb nog geen Vitesse-account, wat moet ik doen?
Je kunt hier een Vitesse-account aanmaken. Na het koppelen kan jij dinsdag 1 maart vanaf 10.00 uur een ticket aanschaffen.

Hoe kan ik mijn vrienden in mijn groep zetten, zodat ik voor hen kan bestellen?
Ga naar jouw account, log in, ga naar tickets en accounts, vervolgens naar de gele button ‘ticketing’ en klik dan bovenin de balk op 'familie en vrienden'. Op deze pagina kun je familie en vrienden toevoegen aan jouw account.

Ik wil ruilen of verplaatsen, is dat mogelijk?
Na het bestellen van een tickets is het helaas niet meer mogelijk om van plek te veranderen. Dit kan enkel voor écht gegronde redenen.

Ik heb een rolstoel of ben mindervalide, hoe kan ik een ticket bestellen?
Ben je rolstoel gebonden of mindervalide? Als het goed is staat er een reservering in je Vitesse-account voor je klaar, is dit niet het geval, stuur dan een bericht met jouw verzoek naar Vitesse Fanservice, fanservice@vitesse.nl, voor het bestellen van een ticket.

Mijn bedrijf is bekend bij Vitesse, kan ik tickets bestellen op de reguliere tribune?
Wanneer jouw bedrijf bij ons bekend is en je wil tickets bestellen op de reguliere tribune dien je een mail naar fanservice@vitesse.nl te sturen.

Ik heb een gedoneerde seizoenkaart via Stichting Vitesse Betrokken
Gedoneerde seizoenkaarten via Betrokken hebben geen voorrang op de verkoop van AS Roma. Zodra de verkoop open gaat voor de reguliere verkoop kunnen de mensen met een gedoneerde seizoenkaart losse tickets kopen op de plekken die nog beschikbaar zijn.

VRAGEN?

Neem contact op met Vitesse Fanservice:

E: fanservice@vitesse.nl
T: 026 - 880 7337

Openingstijden stadionkassa
Woensdag 13:00-17:00
Vrijdag: 09:00-13:00