Waar kan ik een ticket bestellen?
Tickets zijn uitsluitend online te bestellen. Klik op https://www.vitesse.nl/kaartverkoopthuiswedstrijd en log met jouw e-mailadres en wachtwoord van jou Vitesse-account.

Ik heb nog geen Vitesse-account, wat moet ik doen?
Je kunt hier een Vitesse-account aanmaken. Na het aanmaken van je account kun je jouw seizoenkaart koppelen aan je account door middel van het klantnummer. Na het koppelen van de seizoenkaart kun je een ticket kopen.

Het lukt mij niet om in te loggen en een ticket te bestellen, wat moet ik doen?
Voor vragen over het bestellen van tickets kun je mailen naar fanservice@vitesse.nl of een WhatsApp-bericht sturen naar 06 82 45 42 76.

Hoeveel tickets kan ik bestellen?
Per seizoenkaart kan één ticket besteld worden.

Kan ik meerdere tickets tegelijk bestellen?
Je kunt alleen tickets bestellen voor andere seizoenkaarthouders als deze bij jou in de groep zitten in jouw Vitesse-account. Selecteer het aantal tickets en ken aan elk ticket een andere eigenaar toe in het bestelproces.

Hoe kan ik mijn vrienden in mijn groep zetten, zodat ik voor hen kan bestellen?
Ga naar jouw account, log in, ga naar tickets en accounts, vervolgens naar de gele button ‘ticketing’ en klik dan bovenin de balk op 'familie en vrienden'. Op deze pagina kun je familie en vrienden toevoegen aan jouw account.

Ik heb geen seizoenkaart, kan ik ook tickets kopen?
In verband met het beperkt aantal tickets, hebben seizoenkaarthouders voorrang op het bestellen van tickets en zal er geen losse kaartverkoop zijn.

Ik wil ruilen of verplaatsen, is dat mogelijk?
Helaas is het niet mogelijk om van plek te veranderen.

Ik heb een rolstoel of ben mindervalide, hoe kan ik een ticket bestellen?
Ben je rolstoelgebonden of mindervalide en heb je een seizoenkaart? Stuur dan een bericht met jouw verzoek naar Vitesse Fanservice, fanservice@vitesse.nl, voor het bestellen van een ticket.

Kan ik met mijn parkeerkaart parkeren op GelreDome?
Wanneer je een seizoenparkeerkaart hebt, ontvang je een e- ticket voor het parkeren. Losse parkeertickets zijn online verkrijgbaar voor € 5,-  of te koop bij de parkeerstewards bij ingang terrein GelreDome. De barcode van het e-ticket kan gescand worden van je telefoon.

Rijden er pendelbussen tussen Arnhem centraal en GelreDome?
Er rijden geen pendelbussen; supporters worden zoveel mogelijk verzocht om met de fiets of auto te komen voor de eigen veiligheid en gezondheid en om overbelasting van het openbaar vervoer te voorkomen. Kom je toch met het openbaar vervoer? Dan geldt er een andere dienstregeling dan op de gebruikelijke wedstrijddagen. Je kunt de dienstregeling raadplegen via de reisplanner. Let op: de seizoenkaart is niet geldig als toegangsbewijs voor het busvervoer.

Ik heb een seizoenkaart op naam van een bedrijf, hoe bestel ik tickets?
Je hebt een persoonlijk account nodig waar jouw bedrijf aan gekoppeld is. Je kunt dan in het bestelproces een andere eigenaar (jouw bedrijf) toekennen aan het ticket. Lukt dit niet, stuur dan een bericht naar Vitesse Fanservice via fanservice@vitesse.nl onder vermelding van jouw naam, geboortedatum, naam bedrijf, voorkeur tribune en aantal gewenste tickets (1 per seizoenkaart).

Ik heb een ticket besteld, maar ik kan toch niet komen. Wat kan ik doen?
Wat jammer dat jij toch niet bij de wedstrijd aanwezig kan zijn. We waarderen het als je je alsnog afmeldt voor de wedstrijd via vitesse.nl/afmeldenpec. Wanneer jij je afmeldt, krijgen andere seizoenkaarthouders de mogelijkheid om deze thuiswedstrijd bij te wonen!