1. Directie-update: wij geloven in meer

    Directie-update: wij geloven in meer

    Van weken zoals deze houden we wel in Arnhem. Na de 1-2 winst bij RKC Waalwijk gaat donderdagavond (18.45 uur) de poulefase van de UEFA Europa Conference League van start voor Vitesse. En alsof dat nog niet genoeg is, wacht komende zondag ook nog de altijd bijzondere Airborne-wedstrijd tegen FC Twente. Ondertussen werd woensdag de hernieuwde visie van de club gepresenteerd, onder het motto ‘Believe in More’. Daar staat deze Directie-update in het teken van.

    - Lees verder
  2. Vitesse presenteert hernieuwde visie: Believe in More (video)

    Vitesse presenteert hernieuwde visie: Believe in More (video)

    ‘Believe in More’. Veel mensen zullen het al gezien hebben op de spelersbus, de kleding van de spelers en staf, online uitingen of Papendal. Aan de vooravond van de start van de UEFA Europa Conference League is het tijd om meer te vertellen over wat er achter deze drie woorden schuilt. Believe in More is namelijk het motto voor een hernieuwde visie, die bestaat uit een positionering, een merkidentiteit en de ambitie om meer mogelijk te maken in de nabije toekomst van Vitesse.

    - Lees verder
  3. Beleef de Europese return vs RSC Anderlecht In GelreDome!

    Beleef de Europese return vs RSC Anderlecht In GelreDome!

    Na een 3-3 gelijkspel tegen RSC Anderlecht in de play-offs van de UEFA Europa Conference League, wacht donderdagavond 26 augustus de belangrijke return in GelreDome. Slechts één overwinning is de ploeg van Thomas Letsch verwijderd van de groepsfase van het Europese toernooi. Ben jij erbij om onze jongens te steunen en samen te strijden voor het ticket voor de groepsfase?

    - Lees verder
  4. Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo blijven stad en regio nog jaren samen versterken

    Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo blijven stad en regio nog jaren samen versterken

    Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo blijven met gebundelde krachten de stad en regio op de kaart zetten. De twee beeldbepalende organisaties in Arnhem hebben hun partnership met drie jaar verlengd. Na het eerdere hoofdsponsorschap en de schouderpositie in het afgelopen seizoen gaat Koninklijke Burgers’ Zoo voor een periode van vijf jaar op het wedstrijdshirt. Richting dit ‘lustrumjaar’ zal Burgers’ Zoo de komende drie seizoenen zichtbaar zijn op de linkermouw van de spelers.

    - Lees verder
  5.  Met trots gepresenteerd: hoofdsponsor eToro en nieuw tenue (video)

    Met trots gepresenteerd: hoofdsponsor eToro en nieuw tenue (video)

    De officiële lancering van het nieuwe Vitesse-shirt is altijd een moment waar veel mensen naar uitkijken, maar ditmaal heeft de presentatie hiervan een nog specialer karakter. Met trots kan Vitesse namelijk wereldkundig maken dat de naam van eToro als nieuwe hoofdsponsor op de onthulde shirts prijkt. Met het toonaangevende sociale investeringsplatform is er vooralsnog getekend voor één seizoen, met de optie voor nog een jaar en de nadrukkelijke intentie om er een langdurige samenwerking van te maken.

    - Lees verder