Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo blijven stad en regio nog jaren samen versterken

Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo blijven met gebundelde krachten de stad en regio op de kaart zetten. De twee beeldbepalende organisaties in Arnhem hebben hun partnership met drie jaar verlengd. Na het eerdere hoofdsponsorschap en de schouderpositie in het afgelopen seizoen gaat Koninklijke Burgers’ Zoo voor een periode van vijf jaar op het wedstrijdshirt. Richting dit ‘lustrumjaar’ zal Burgers’ Zoo de komende drie seizoenen zichtbaar zijn op de linkermouw van de spelers.

Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo zijn niet alleen een echte ‘match made in Arnhem’, maar vinden elkaar ook in vele raakvlakken. De twee partners zijn beiden iconisch in Arnhem, hebben meer dan honderd jaar historie en willen onvergetelijke ervaringen bieden aan een miljoenenpubliek. Niet voor niets verloopt de samenwerking ook bijzonder prettig. Van de shirtsponsoring en het samen gerealiseerde Airborne-uitshirt tot de unieke teamfoto tussen de giraffes en de vele evenementen en initiatieven: in alles komt de Arnhemse verbinding en trots van beide partijen maximaal naar voren.

image

Peter Rovers, commercieel directeur van Vitesse, koestert de (verlengde) samenwerking met Koninklijke Burgers’ Zoo dan ook. “We zijn beiden sterkhouders in Arnhem en maken elkaar, de stad en de regio alleen maar sterker met dit partnership. Het is fantastisch dat de samenwerking met Koninklijke Burgers’ Zoo steeds weer nieuwe dimensies krijgt. Al het moois dat we samen al neergezet hebben, smaakt naar meer.”

Alex van Hooff, directeur van Koninklijke Burgers’ Zoo, sluit zich volledig aan bij de woorden van Rovers. “Vitesse en Koninklijke Burgers’ Zoo zijn onmisbaar in de stad en de regio. Dankzij de onderlinge samenwerking kunnen we samen de stad en de regio op de kaart blijven zetten, met een focus op families en jeugd. Daarom zijn we ook een trotse partner van de Vitesse Voetbal Academie”, aldus Van Hooff. “Het feit dat ik als ras-Arnhemmer met mijn gezin écht fan ben van onze club, is voor mij natuurlijk pure bonus.”

image

Op deze foto staan Tim Lammers (Marketing Manager, Koninklijke Burgers’ Zoo) en Peter Rovers (Commercieel Directeur, Vitesse).

Nieuws delen