Persbericht van onze shirtsponsor AFAB

AFAB Financiële Diensten Holding N.V. uit Amersfoort is net als in 2008 een van de 50 best geleide ondernemingen van Nederland.

image Dit blijkt uit het Best Managed Companies programma dat Deloitte in samenwerking met Nyenrode Business Universiteit, de Kamer van Koophandel, VNO-NCW en Management Team organiseert. De competitie maakt jacht op de 50 best geleide ondernemingen van Nederland binnen het groot- en middenbedrijf.

De jaarlijkse Deloitte competitie wordt dit jaar voor de tweede keer in Nederland georganiseerd. AFAB Holding heeft afgelopen jaar ook deelgenomen aan het Best Managed Companies programma en is net als 2008 weer uitgeroepen tot winnaar. Wederom blinkt dit, door een directeur grootaandeelhouder (DGA) geleid, bedrijf uit in financieel management,
talentmanagement en inzet van technologie. Dit jaar werd AFAB in het bijzonder gecomplimenteerd met het competent managen op zowel strategisch als operationeel niveau.

Maasbert Schouten, Voorzitter Raad van Bestuur / CEO AFAB Holding: “Om als enige onderneming in
de branche van consumptief en hypothecair krediet tot Best Managed Company verkozen te worden zorgt voor een opsteker die wij in deze roerige tijd goed kunnen gebruiken. Ook bevestigen wij hiermee wederom onze positie als verder expanderende marktleider
.”

Het Best Managed Companies programma richt zich op niet beursgenoteerde ondernemingen met
minstens 50 medewerkers en een omzet van minimaal 10 miljoen euro. Het programma valt op omdat het niet alleen gaat om aanhoudende groei.

De focus ligt op de strategie en de uitvoering van de bedrijven. Onderdelen als Risicomanagement, Interne Organisatie, Marketing & Sales en Human
Resource Management verdienen speciale aandacht binnen het programma. Dit jaar meldden zich honderdvijftig bedrijven voor het programma.
AFAB Financiële Diensten Holding N.V. bestaat uit een groep van krediet-, hypotheek- en assurantieintermediairs, alsmede een eigen voorschotbank en divisie service providing ten behoeve van het onafhankelijke professionele intermediair. AFAB Holding is geheel gefocust op het (direct of indirect) bereiken van de 'debetklant', consumenten met een behoefte aan consumptief of hypothecair krediet.

Dit heeft zijn vruchten afgeworpen, want momenteel heeft AFAB Holding omstreeks 1.000
medewerkers en wordt een omzet gegenereerd van ongeveer € 130.000.000,-. Inmiddels is AFAB
Holding uitgegroeid tot Nederlands grootste kredietbemiddelaar en eveneens Nederlands grootste hypotheek service provider met meer dan 4.000 aangesloten onafhankelijke intermediairs. AFAB is dan ook de absolute nummer 1 in lenen en hypotheken.

Reacties (0)

Vitesse is niet aansprakelijk voor de reacties die geplaatst worden op de website en behoudt het recht in te grijpen waar nodig. De redactie hoopt dat supporters bij het posten hun gezond verstand gebruiken. Heb respect voor iedereen, zowel binnen als buiten Vitesse. Voor meer informatie omtrent de regels over het geven van reacties op nieuwsberichten, ga naar www.vitesse.nl/policies.

Inloggen en reactie plaatsen