DunoAir broeksponsor Vitesse

Het in Oosterbeek gevestigde DunoAir siert per heden de wedstrijdbroekjes van Vitesse. Bij alle thuis- en uitwedstrijden van het eerste elftal en Jong Vitesse prijkt het logo van DunoAir op de broek. De samenwerking is overeengekomen voor anderhalf seizoen.

Joost de Wit over de nieuwe broeksponsor: "Na Truphone en Smipe hebben we een derde partner aan ons tenue weten te binden. Deze drie zeer betrokken partijen sieren ons prachtige tenue, dat door de spelers met trots wordt gedragen. We hebben commercieel gezien de wind mee. Op dit moment hebben we al meer omzet behaald dan een jaar geleden. We merken dat bedrijven graag bij ons willen horen en dat zij de vele activiteiten van Business Club Vitesse-GelreDome waarderen."

CEO/eigenaar van DunoAir, Arjen Ploeg, over de sponsoring: "Als geboren Arnhemmer ben ik er trots op om met deze samenwerking een steentje te kunnen bijdragen op weg naar het succes van Vitesse."

Vitesse heeft sinds seizoen 2014|2015 een samenwerking met kledingpartner Macron. Truphone staat als hoofdsponsor sinds 1 juli 2014 op het shirt en vanaf Vitesse vs PSV in januari van dit jaar is Smipe rugsponsor van Vitesse. 

Over DunoAir
DunoAir ontwikkelt, bouwt en beheert sinds 2003 windmolenparken in Duitsland en Ierland. Het bedrijf heeft vestigingen in Trier, Rees (D) en Oosterbeek (NL). DunoAir voorziet intussen honderdduizenden huishoudens van schone energie en heeft een exclusieve overeenkomst met kwaliteitsfabrikant Enercon. DunoAir is behalve sponsor van Vitesse ook onder andere hoofdsponsor van voetbalvereniging vv Duno uit Doorwerth en hockeyclub MHCO uit Oosterbeek.

image

Reacties (11)

Vitesse is niet aansprakelijk voor de reacties die geplaatst worden op de website en behoudt het recht in te grijpen waar nodig. De redactie hoopt dat supporters bij het posten hun gezond verstand gebruiken. Heb respect voor iedereen, zowel binnen als buiten Vitesse. Voor meer informatie omtrent de regels over het geven van reacties op nieuwsberichten, ga naar www.vitesse.nl/policies.

Goed beziggggg!!!!!!!!!!

Ik heb zo mijn twijfels gehad over de directie. Maar ik kan niet anders zeggen, dat er hartstikke goed wordt gewerkt. Zowel op commercieel als op voetbaltechnisch gebied. Nu nog een aansprekend succes op voetbalgebied halen.

Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden. En waarschijnlijk ben ik nou weer negatief. Maar ik vind dit dus enorm lelijk.

Sorry Dicky negatiever kan niet, bedenk je nog eens goed.

Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden. En waarschijnlijk ben ik nou weer negatief. Maar ik vind dit dus enorm lelijk.
Dat valt wel mee want heb je wel eens Belgische of Oostenrijkse clubs gezien? die hebben letterlijk de broek vol maar daar is het wel lelijk.


Och, dicky, je zou ook eens positief ergens over zijn.

Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden. En waarschijnlijk ben ik nou weer negatief. Maar ik vind dit dus enorm lelijk.

Kom op Dickey, probeer toch eens positief te zijn, de marketing is bij een BVO van groot belang!!

als ze zondag winnen mogen ze van mij de broek vol plakken ,,,,en het valt toch wel mee dicky ;-)

Helaas Dicky, ik ben het met veel dingen met je eens, maar wat kan ons dat nou schelen dat de naam van een sponsor op het broekje komt te staan. Vitesse is m.i. goed bezig om zoveel mogelijk geld te genereren, wat ons cluppie zeer goed kan gebruiken. Ik juich dit toe!

Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden. En waarschijnlijk ben ik nou weer negatief. Maar ik vind dit dus enorm lelijk.
Dat valt wel mee want heb je wel eens Belgische of Oostenrijkse clubs gezien? die hebben letterlijk de broek vol maar daar is het wel lelijk.


Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het gaat met het Vitesse tenue ook hard die kant op. Vitesse heeft dit seizoen zowel uit als thuis schitterende tenues. Daar zou hooguit één misschien 2 sponsors op moeten staan. Voor je het weet staat volgende maand Praxis op de kont en die maand daarop snackbar Bert Beurskens op de sokken. Ik snap dat dit commercieel aantrekkelijk is, maar ik vind het gewoon niet mooi om te zien. Het was totaal niet goed voor de club, maar het mooist vond ik de thuis teneus in 2012/2013 zonder sponsor.

Ik ben er ook niet kapot van om maar van alles op het tenue te pleuren, maar eerlijk is eerlijk het wordt wel met beleid gedaan. Truphone staat er niet met hun eigen kleur op en Dunoair ook niet. Bij Smipe alleen wat rood, maar dat misstaat gelukkig ook totaal niet. Het valt dus allemaal heel erg mee en het levert ook nog eens poen op!!


Inloggen en reactie plaatsen