Kaartverkoop thuiswedstrijden
Hoe kan ik kaarten kopen? 
Wanneer kan ik kaarten kopen? 
Wat kosten kaarten?
Hoe koop ik kaarten voor rolstoelplaatsen? 
Kaartverkoop uitwedstrijden 
Hoe kan ik kaarten kopen?
Hoe vraag ik een pasfotoregistratie aan?
Wat is een buscombi?
Wat is een autocombi?
Wat is een servicekaart? 
Seizoenkaart 
Wat is een seizoenkaart? 
Hoe vraag ik een seizoenkaart aan? 
Wat kost een seizoenkaart? 
Hoe verleng ik mijn seizoenkaart?
Fankaart (ClubCard) 
Wat is een Fankaart? 
Hoe vraag ik een Fankaart aan? 
Wat kost een Fankaart?
Wedstrijdbezoek
Hoe kan ik parkeren?
Hoe laat is het stadion open? 
Hoe betaal ik in het stadion?
 

 

Kaartverkoop thuiswedstrijden

 

Hoe kan ik kaarten kopen?
Kaarten voor thuiswedstrijden van Vitesse zijn verkrijgbaar op Vitesse.nl en in MijnVitesse (GelreDome). Indien er voldoende kaarten beschikbaar zijn, zijn op de wedstrijddag vanaf twee uur voor de aftrap de stadionkassa's bij GelreDome geopend. Op Vitesse.nl vind je altijd de actuele kaartverkoopinformatie. Is er sprake van een vrije kaartverkoop, dan betekent dit dat iedereen kaarten kan kopen voor deze wedstrijd. Indien er geen vrije kaartverkoop is heb je een Vitesse Seizoen- of Fankaart nodig om kaarten te kopen. Het aantal kaarten wat je kan kopen is eveneens te vinden in de kaartverkoopinformatie op Vitesse.nl

Tickets bestellen op Vitesse.nl/tickets
1. Kies de gewenste wedstrijd en klik op ‘Bestel’.
2. Selecteer het vak  en vervolgens de stoelen die je wilt kopen. Klik op ‘Bestel’.
3. Controleer de inhoud van je winkelmandje en klik op ‘Ga naar betalen’.
4. Log in met je klantnummer. Heb je nog geen klantnummer, vul dan je gegevens in.
Je vindt je klantnummer op je seizoen- of fankaart, direct boven je naam. Heb je nog  niet eerder ingelogd of ben je je wachtwoord vergeten, vul dan je klantnummer in en klik op ‘Wachtwoord opvragen’. Je ontvangt vervolgens een nieuw wachtwoord per e-mail.
5. Controleer je gegevens, geef vervolgens aan dat je akkoord gaat met de KNVB Standaardvoorwaarden en klik op ‘Volgende’
6. Kies je gewenste leveringsmethode en klik op ‘Volgende’
7. Kies de gewenste betaalmethode en volg de stappen in het betaalproces.
Je ontvangt je tickets na het afronden van de betaling.

Voor meerdere seizoen- of fankaarthouders kaarten bestellen
Wil je voor meerdere seizoen- of fankaarthouders tegelijk kaarten bestellen? Klik dan in je winkelmandje op ‘Ken eigenaars toe’. Voeg de gegevens van de andere kaarthouder toe door te klikken op ‘Geef aan een andere klant’ en vul vervolgens het klantnummer, postcode en achternaam in. Bepaal vervolgens per ticket wie de eigenaar is.
 
Terug naar boven
 
Wanneer kan ik kaarten kopen?
De kaartverkoop voor thuiswedstrijden begint op de zaterdag vier weken voorafgaand aan de wedstrijd. In sommige gevallen wordt hiervan afgeweken. Op Vitesse.nl vind je altijd de actuele kaartverkoop informatie.
 
Terug naar boven
 
Wat kosten kaarten?
Kaarten voor de competitiewedstrijden van Vitesse zijn verkrijgbaar vanaf € 17,-. Jeugdkaarten (t/m 16 jaar) zijn er al vanaf € 8,50. Klik hier voor het volledige overzicht van wedstrijden die in de verkoop zijn. Klik vervolgens op details voor de prijzen per competitiewedstrijd.
 
Terug naar boven
 
Hoe koop ik kaarten voor rolstoelplaatsen?
Iedere thuiswedstrijd is er een beperkt aantal rolstoel- en mindervalideplaatsen beschikbaar. Voor het bestellen van deze kaarten kan contact op worden genomen met Vitesse Fanservice via (026) 880 7337 of fanservice@vitesse.nl.
 
Terug naar boven

Kaartverkoop uitwedstrijden

Hoe kan ik kaarten kopen?
Kaarten voor uitwedstrijden van Vitesse (omwisselbiljetten) zijn verkrijgbaar op Vitesse.nl en in MijnVitesse (GelreDome). Omwisselbiljetten zijn altijd persoonsgebonden. Dit betekent dat een omwisselbiljet altijd gekocht moeten worden met je eigen seizoen- of Fankaart, zodat de naam op je omwisselbiljet altijd overeen komt. Ook het omwisselen moet persoonlijk gebeuren, dit wordt gecontroleerd door middel van je seizoen-of Fankaart en legitimatiebewijs.

Tickets bestellen op Vitesse.nl/tickets
1. Kies de gewenste wedstrijd en klik op ‘Bestel’.
2. Selecteer het vak  en vervolgens de stoelen die je wilt kopen. Klik op ‘Bestel’.
3. Controleer de inhoud van je winkelmandje en klik op ‘Ga naar betalen’.
4. Log in met je klantnummer. Heb je nog geen klantnummer, vul dan je gegevens in.
Je vindt je klantnummer op je seizoen- of fankaart, direct boven je naam. Heb je nog  niet eerder ingelogd of ben je je wachtwoord vergeten, vul dan je klantnummer in en klik op ‘Wachtwoord opvragen’. Je ontvangt vervolgens een nieuw wachtwoord per e-mail.
5. Controleer je gegevens, geef vervolgens aan dat je akkoord gaat met de KNVB Standaardvoorwaarden en klik op ‘Volgende’
6. Kies je gewenste leveringsmethode en klik op ‘Volgende’
7. Kies de gewenste betaalmethode en volg de stappen in het betaalproces.
Je ontvangt je tickets na het afronden van de betaling.

Voor meerdere seizoen- of fankaarthouders kaarten bestellen
Wil je voor meerdere seizoen- of fankaarthouders tegelijk kaarten bestellen? Klik dan in je winkelmandje op ‘Ken eigenaars toe’. Voeg de gegevens van de andere kaarthouder toe door te klikken op ‘Geef aan een andere klant’ en vul vervolgens het klantnummer, postcode en achternaam in. Bepaal vervolgens per ticket wie de eigenaar is.

Terug naar boven
 
Hoe vraag ik een pasfotoregistratie aan?
Voor het merendeel van de uitwedstrijden geldt een pasfotoregistratie. Dit betekent dat wij in ons systeem een pasfoto aan de seizoen- of Fankaart toevoegen. Een pasfoto is gratis te maken in MijnVitesse (GelreDome), vergeet hierbij niet een geldig legitimatiebewijs en je seizoen- of Fankaart mee te nemen. Indien je niet in de gelegenheid bent om naar MijnVitesse te komen, kun je een recente pasfoto insturen via dit formulier. Vergeet hierbij niet een kopie van je legitimatiebewijs toe te voegen.
 
Terug naar boven
 
Wat is een buscombi?
Met een buscombi ga je met georganiseerd busvervoer naar de uitwedstrijd. Met een omwisselbiljet voor de buscombi, betaal je zowel voor het busvervoer als toegang tot de wedstrijd. In sommige gevallen is er sprake van een verplichte buscombi, dit betekent dat de buscombi de enige manier is om de wedstrijd te bezoeken. De vertrektijd en plaats van de bussen vind je altijd bij de kaartverkoopinformatie.
 
Terug naar boven
 
Wat is een autocombi?
Bij een autocombi is het toegestaan de uitwedstrijden met de auto te bezoeken, echter worden hieraan voorwaarden gesteld. Dit kan zijn dat je op een bepaalde locatie je biljet moet omwisselen voor je wedstrijdkaart en/of dat je via een verplichte route naar het stadion van de tegenstander moet rijden. Deze informatie is altijd te vinden bij de kaartverkoopinformatie op Vitesse.nl.
 
Terug naar boven
 
Wat is een servicekaart?
Een servicekaart is een toevoeging op je Seizoenkaart. Met een servicekaart ontvang je vijf euro korting op de busreizen naar uitwedstrijden (actiewedstrijden uitgezonderd). De servicekaart is jaarlijks aan te vragen bij het aanvragen/verlengen van je Seizoenkaart.
 
Terug naar boven

Fankaart (ClubCard)

Wat is een Fankaart?
Een Fankaart is de naam van de Vitesse ClubCard. Met een Fankaart kun je kaarten kopen voor alle wedstrijden van Vitesse (waarbij er ook geen vrije kaartverkoop is). De Vitesse Fankaart is gratis en kan je aanvragen als je niet in het bezit bent van een seizoen- of clubcard van een andere club.
 
Terug naar boven
 
Hoe vraag ik een Fankaart aan? 
Een fankaart is aan te vragen in MijnVitesse (GelreDome). Aanvragen dient persoonlijk te gebeuren op vertoon van een geldig legitmatiebewijs.
 
Terug naar boven
 
Wat kost een Fankaart?
De Vitesse Fankaart is volledig gratis. Daarnaast ontvang je met Fankaart 5% korting op Vitesse- merchandising.
 
Terug naar boven

Seizoenkaart

Wat is een seizoenkaart?
Een seizoenkaart geeft recht op het bezoeken van alle reguliere thuiswedstrijden van Vitesse die gespeeld worden in de Eredivisie. Daarnaast heb je met de seizoenkaart het recht om, indien toegestaan, kaarten (bij) te kopen voor eredivisiewedstrijden of wedstrijden zoals de KNVB-beker en Europese wedstrijden.
 
Terug naar boven
 
Hoe vraag ik een seizoenkaart aan?
Een seizoenkaart is aan te vragen via Vitesseseizoenkaart.nl. Wil je hulp bij het aanvragen van je seizoenkaart dan kun je hiervoor ook terecht bij Vitesse Fanservice in MijnVitesse (GelreDome).

Terug naar boven
 
Wat kost een seizoenkaart?
Een Vitesse-seizoenkaart voor seizoen 2018|2019 is voor 1 juni 2018 al verkrijgbaar vanaf 179,-. Jeugdkaarten zijn er al vanaf 49,75. Klik hier voor het volledige overzicht van vakken en prijzen voor het seizoen 2018|2019.
 
Terug naar boven
 
Hoe verleng ik mijn seizoenkaart?
Jaarlijks laten wij je weten wanneer het weer mogelijk is je seizoenkaart te verlengen. Je kunt er dan voor kiezen om je eigen stoel te behouden of te kiezen voor een andere plek in het stadion.
 
Terug naar boven

Voor meer specifieke vragen over de Vitesse-seizoenkaart voor het seizoen 2016|2017, klik hier voor een overzicht.

Wedstrijdbezoek

Hoe kan ik parkeren?
Op het GelreDome terrein is een groot aantal parkeerplaatsen beschikbaar. Parkeerkaarten kosten € 10,- en zijn verkrijgbaar in de voorverkoop of bij het oprijden van het terrein. Parkeren bij GelreDome is op eigen risico.
 
Terug naar boven
 
Hoe laat is het stadion geopend?
GelreDome is vanaf 1,5 uur voor de aftrap geopend voor publiek.
 
Terug naar boven
 
Hoe betaal ik in het stadion? 
In GelreDome is een ruim aanbod van eten- en drinkenswaren beschikbaar. Er kan worden betaald met de GelreDome Wallet. Dit is een gratis betaalkaart waarmee je snel en eenvoudig afrekent bij de horecaoutlets in GelreDome. Je kunt de kaart gebruiken en opwaarderen in het stadion zonder deze te registreren. Als je de kaart wel registreert kan deze worden opgeladen via de website www.gelredome.nl. Daar vind je ook alle antwoorden op de meest gestelde vragen over de betaalkaart. 
 
Terug naar boven