Oproepkracht Fanservice

Hoe ziet de functie eruit?
In deze functie ondersteun je afdeling Fanservice bij de verkoop van tickets. Jouw inzet wordt gevraagd bij de verkoop van wedstrijdtickets aan de stadionkassa’s, of (indien van toepassing) op Papendal bij Vitesse onder 21. Het betreft werkzaamheden die voorafgaand en na afloop van de thuiswedstrijd plaatsvinden. In de dagen voorafgaand aan de wedstrijd of in vakanties is het mogelijk dat jouw hulp ook gevraagd wordt. Het gaat dan om inzet bij evenementen, Kids Clubdag en andere activiteiten.

Je vindt het leuk om mensen te helpen en luistert goed naar wat supporters willen. Je bent zeer klantgericht bezig, zowel aan de kassa als in de verkoop. De kassa’s zijn maar een korte tijd geopend, het is dan ook van belang dat je in de hectiek rustig en klantvriendelijk blijft.

Functie-eisen

  • Minimaal mbo niveau 3/HBO werk- en denkniveau;
  • bij voorkeur ervaring met balie- en/of kassawerkzaamheden;
  • enige ervaring in een dienstverlenende en/of commerciële functie;
  • computervaardig;

Welke eigenschappen moet je hebben?

  • communicatief vaardig,
  • stressbestendig,
  • flexibel,
  • verantwoordelijkheidsgevoel
  • representatief

Aanvullende informatie
Het gaat hier om een veelzijdige- en uitdagende functie op oproepbasis in een dynamische werkomgeving. Vanwege de aard van de organisatie en je takenpakket zoeken wij naar een collega die flexibel is, houdt van een dynamische werkomgeving en bereid is de weekenden te werken. Bij voorkeur ben je woonachtig in Arnhem of directe omgeving.

Interesse?
Heb je interesse? Mail je CV met toelichting naar Vitesse, werving@vitesse.nl. Voor meer informatie kun je je vraag stellen via de mail, dan nemen wij contact met je op!